czwartek, 6 września 2012

Coś na nos i... za FREE!

"Zagłusza­nie bólu na ja­kiś czas spra­wia, że pow­ra­ca ze zdwo­joną siłą."
J.K. Rowling
 





 
 
Dzisiaj odbiegam od tematów książkowych. Owszem dodaję dzisiaj recenzję, ale... okularów przeciwsłonecznych!
 
Może wydać się to dziwne, jednak zachęcam: Czytajcie dalej!
 
Moja przyjaciółka często zaznajamia mnie z tym, co się dzieje na blogach modowych. Przy ostatniej rozmowie wspomniała o... darmowcych okularach.
 
Sklep internetowy www.Firmoo.com oferuje zakup okularów korekcyjnych i przeciwsłonecznych. Początkowo pomyślałam o zamówieniu tych pierwszych, bo od niedawna zmuszona jestem do ich noszenia (chociaż często się wymiguję:)). Jednak jestem już posiadaczką ładnej czerwono-czarnej pary i zdecydowałam się na drobne szaleństwo. A co tam! Osobiście rzadko noszę ten popularny dodatek, tak samo jak okulary korekcyjne, które mają mi służyć do czytania i pisania, tylko trudno mi się do nich przyzwyczaić. Jednak wypełniłam formularz na ich stronie internetowej i zaczęłam "mejlowo" kontaktować się z przedstawicielami Firmoo.
 
Mimo iż, oferta okularów przeciwsłonecznych jest dość uboga to wyszperałam coś dla siebie i... trafiłam w dziesiątkę!
 
Dzięki funkcji VirtualTryOn zdecydowałam się na czarne, klasyczne (jak dla mnie) okulary.
 
 
Okulary są rewelacyjne! Myślę, że pasują do kształtu mojej twarzy (chociaż muszę się przyznać, że na początku nie byłam co do tego przekonana). Sklep internetowy stawia sobie zadowolenie klienta na pierwszym miejscu i to widać! Na stronie są zamieszczane promocje dla kupujących. Ta najciekawsza to: dostajesz pierwszą parę za darmo płacąc jednynie za przesyłkę, która wynosi 18$.  Patrząc na to można stwierdzić, że to się w 100% opłaca. Dlaczego? To profesjonalnie wykonane okulary. Dostajesz również ściereczkę do ich czyszczenia, solidne etui i materiałowe opakowanie, w którym znajduje się śrubokręt i śrubki.
 
 
Dobrze przeglądając stronę Firmoo można natknąć się na zakładkę Free Glassess For Bloggers. Wszyscy Ci, którzy mają swojego bloga mogą wypełnić specjalny formularz, który daje możliwość pozyskania oklularów za darmo! Koszt wysyłki już nie obowiązuje. Osoby zainteresowane okularami korekcyjnymi mają większy wybór! Ja jestem bardzo zadowolona z mojego prezentu, bo jak to inaczej nazwać? :) Także Blogerzy! Do roboty! Sprawcie stronę Firmoo, którą polecam i polecać będę. Cieszę się, że przyjaciółka, która w większym stopniu orientuje się w takich rzeczach i mnie daje możliwość skorzystania z czegoś, z czego jestem zadowolona. Przy okazji zobaczcie jak prezentują się jej własne na www.chemical-health.blogspot.com ! :)
 
 
Ps. Przepraszam za jakoś zdjęć. Używanie nieszczęsnego aparatu komórkowego było koniecznością, gdyż zapodział mi się ten prawdziwy, ukochany.


1 komentarz:

  1. moooooja kochana wocha :* ej, ale nie dałaś zdjęcia na sobie, niedobra!

    OdpowiedzUsuń